منوعات

رواية غد***ر المحب كامله الجزء الخامس

رواية غدر المحب الجزء السادس

 

رواية غدر المحب الحلقة السادسة

حازم بجمود: وانا مش اريل مراتي تروح مكان بدون علمي.

عشق بهدؤء: طلقني يا حازم انا قررت ارجع لطارق.

حازم: عاوزة ترجعي لطليقك بعد اما شو”هك؟؟ طب وانا.

عشق بدموع: انت قولت اهو شو”هني يعني انت مع الايام هتقرف مني.

حازم قام قعد جنبها: انا مراعي حالتك النفسيه يا عشق بس اني اتخلى عنك حتي لو انتي يلي عايزاه دا مستحيل انتي مراتي و حبيتي.

عشق بذهول: حبيبتك.

حازم بابتسامة: اه حبيبتي هو انتي فاكرة هتجوز واحدة مش بحبها ولا اعرفها كمان.

عشق باستغراب: مش فاهمة.

 

 

 

حازم بهدؤء: انا اعرفك من قبل اما اتجوز ملك كنتي لسه كتكوتة ف الجامعه حبيتك وقتها كنت ديما متابعك بس حصلت ظروف واتجوزت ملك و لاقيت انك اتخطبتي قولت مش من نصيبي لكن يشاء القدر اننا نطلق ونتجوز.

عشق ساكته.

حازم بابتسامة: يلا نروح يا عشق و هاتي ادم من جوا.

عشق بحزن: ومامتك.

حازم: متخفيش هقنعها انا وبعدين ف مفاجأة.

عشق: ايه هي.

حازم بابتسامة: انا كلمت دكتور ف امريكا وهنسافر نعملك عملية وترجعي زي الاول.

عشق بفرح: بجد يا حازم.

حازم بحب: بجد يا عيون حازم.

بقلم ميرا ابوالخير.

عند طارق.

كان حد بيزوره: اعمل كده.

الشخص: بس المرة دي اكبر.

 

 

 

 

طارق بشر: ملكش فيه.

الشخص: تمم.

تاني يوم.

حازم بابتسامة وهو قاعد مع ادم و عشق: احلى لمه دي ولا ايه.

عشق: احلى بيك.

ادم بعبوس: هي ماما مش هتيجي.

حازم بهدؤء: تيجي براحتها يا ادم ولو انت حابب تروح ليها هوديك.

ادم بفرحه: هقوم اكلمها.

عشق بابتسامة: خد فوني كلمها.

ادم بسعادة: هيييي ياس.

حازم بهدؤء: هنزل انا.

عشق بابتسامة: هتتاخر.

حازم بحب وباس دماغها: لا متقلقيش.

عشق بحنان: احم هتوحشني.

حازم: خلاص مش نازل.

عشق بضحك: لا لا انزل.

حازم ابتسم بحب…

 

 

 

 

بعد شوية.

ملك جت لابنها و عشق اتعاملت معها بكل هدؤء وادب.

ملك بحزن: الف مبروك.

عشق: الله يبارك فيكي هقوم اجيب لك حاجه تشربيها.

ملك هزت راسها ب تمم.

حازم رجع لاقي ملك تجاهلها وداخل ع اوضته ملك داخلت وراه وقفلت الباب…

عشق خرجت ملاقتش ملك سمعت صوت ما من الاوضة داخلت واتصدمت صدمة عمرها…..

 

رواية غدر المحب الجزء السابع

 

 

رواية غدر المحب الحلقة السابعة

عشق خرجت ملاقتش ملك سمعت صوت ما من الاوضة داخلت واتصدمت صدمة عمرها ملك ف حضن جوزها: ه هو ايه بيحصل هنا.

حازم بعد عن ملك: متفهميش غلط يا عشق دي…

عشق بهدؤء: دي ايه يا حازم طليقتك ف حضنك و كمان ف اوضة نومك اسميه ايه.

 

 

ملك بتوتر: جيتي ف وقت غلط وبعدين هو يلي طلب مني اجاي.

حازم بصدمة: محصلش والله انتي مصدقه دا.

عشق ببرود وقفت قدم ملك: انا مصدقة حازم و واثقة فيه حازم جاه وداخل وانتي بعده مش عيب عليكي استقبلك لاجل ابنك وانتي عاوزة تخربي بيتنا.

ملك بدموع: عشان بحب حازم.

 

 

 

حازم بجمود: وانا عمري م حبيتك يا ملك و لو عندك ذرة كرامة اطلعي برا بيتي و ابنك هيزورك من وقت للتاني.

ملك بانهيار: حرام عليك كل دا عشان غلط غلطته مانت ياما غلطت ليه تطلقني وتتجوز انا عملت لك ايهه.

حازم بحزن: موتي ابني بايدك دا اول حاجه تاني حاجه عمرك م خدتي بالك من بيت وجوزك همك هو مصلحتك وشغلك وبس حتي ادم متعرفيش هو ف سنه كام كنت بحاول احبك وانتي بتبعدي اهملتي بيتك و انا و عديت توصل لروح حتة مني لا و ياريت تطلعي من حياتنا بقا انا بحب عشق افهمي دا.

ملك بدموع: تمم.

عشق بهدؤء: ابني حياة جديدة يا ملك مع حد بيحبك و عيشي.

ملك بحزن مسحت دموعها عندك حق عن اذنكم.

بقلم ميرا ابوالخير.

خرجت ملك بحزن وندم وقررت تقفل صفحه حازم.

الجزء السابع من هنا

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى